Festligt lila och silver

Dagens make-up ° 2012-12-19
Heyheyhey! 
 
Det blev en till festlig sminkning idag. Jag tänkte att den här kunde passa bra till nyår den också. 
 
Silver, lila och lösögonfransar. Som ni ser så har jag haft lila både längst in och längst ut på ögonlocket och sedan även i globlinjen. Då blir ju silverdelen som en cirkel mitt på ögat. Ögonen ser då större ut och det blir väldigt mycket dimension i det hela. Ibland kanske silverglittrig ögonskugga kan se lite mycket ut om det bara ligger som ett lager över hela ögonlocket menar jag! 
 
Lila är förövrigt en väldigt bra ögonskuggsfärg. Blå och gröna ögon poppar väldigt bra i lila, men personligen tycker jag att lila passar alla ögon.
 
 
 
 
 
Fransarna sitter helt skevt, men det struntar jag i. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback