Fierce

Allmänt ° 2012-12-10

HEJ. Nu var det sådär längesen igen. Huu. Jag känner mig så dålig. Men såhär såg jag ut i... torsdags? Ja, torsdags.

Lite brunt sotat med brun kajal. En brun sotning är väldigt fint om man vill känna sig lite fierce och extra sminkad, men det som är så bra är att man undgår panda-effekten. En svart sotning är också jättesnyggt, särskilt med lite inslag av färg. Men det passar oftast bättre som en kvälls/festsminkning. Så om du vill vara lagomt sotig: använd bruna skuggor och en brun kajal! Och neutrala läppar. Sotat över huvud taget tycker jag passar bäst med uppsatt hår, så att ögonen verkligen kommer fram. Och glöm inte att bättra på kajalen i vattenlinjen när den börjar försvinna.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback