Rose tan

Dagens make-up ° 2012-12-12
Hej. I dagens sminkning använde jag mig av IsaDoras ögonskuggsduo "Rose tan". Jag tog av den brungråa och hade över hela ögonlocket, längs undre fransraden och hade en annan lite mörkare brun i globlinjen. 
 
IsaDoras ögonskuggor tycker jag fungerar väldigt bra, och de är väldigt billiga för sin kvalitet. Den här kostade 99 kronor. Söta färger som nog blir jättefina till sommaren när man blivit lite brun. 
 
Såhär ser den ut; 
 
 
Såhär ser den brungråa ut på; 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Tilda

Fint!
Jag har bestämt mig för att bli bra på smink. Alltså göra fina sotningar eller som du gjort här ooovaaan. Ska ta alla dina tips för fan!

2012-12-12 @ 21:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback