High tech lighter

Produkttips ° 2012-11-04
Tja. Eftersom att jag gått runt i smutsig t-shirt och fett hår hela dagen idag, kände jag inte direkt för att sminka mig. Så nu ska jag prata om min High Tech Lighter från Make Up Store istället. 
 
Den fungerar både som highlighter och primer för kinder och ögon, vilket är helt fabulöst. Eftersom den är ganska klistrig, kan det ibland vara lite svårt att jobba in den på huden. Men det gäller bara att sudda och sudda och sudda så lägger den sig fint sen. Eller ja, SÅ jobbigt är det ju inte.  
 
Hur som helst; jag tycker om den. Den ger ett lagomt skimrigt shimmer. Och så är den jättebra att ha om man vill ha lite shimmer i ögonskuggorna. 
 
155 kronor. Jo men det funkar, den kommer ju hålla ett bra tag. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback