Pink glitter

Ida handlar ° 2012-11-29
Jag spontanshoppade en ögonskugga idag. Viva la Diva "pink glitter". Jag är väl inget jättefan av deras produkter, kvaliteten är inte den bästa direkt. Men den var så fin och glittrig och framförallt billig så jag var tvungen. 
 
Deras skuggor känns väldigt "torra" på något sätt, så pigmenten är inte så jättestarka. Men om jag har en bra primer och jobbar in den ordentligt så ska det nog gå. Jag tror jag ska göra någon sotning med den imorgon. 
 
 
60 kronor på Åhléns! 



Kommentarer
Postat av: Emily

Jag minna när jag köpte den för första gången för en herrans massa år sedan, Då var dom helt sinnessjukt pigmenterade. Och det var innan jag var så insatt i smink som jag är nu. Men vad jag vet så har dom gjort om ögonskuggorna så dom inte är lika pigmenterade som förr. vilket är väldigt tråkigt då jag faktiskt gillade deras produkter på den tiden då jag var en fattig student med lite pengar

2012-12-14 @ 11:45:45
URL: http://trickmetolife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback