Amors borste av kärlek

Allmänt ° 2012-10-17
Jag har i flera år idkat ögonfransälskog med en speciell mascara. Det var kärlek vid första ögonkastet. Det här är ingen vanlig mascara, nej, den här har något speciellt. Den tillfredsställer alla mina behov, den ger mig vad jag vill ha, den lyfter min vardag till höjder jag aldrig kunnat ana. 
 
Det här är framtiden. Det här är Double Extension Beauty Tubes Technology från L'oréal. För 175 kronor kan man finna den lite överallt. På två steg blir ögonfransarna en önskedröm. Långa, separerade, nattsvarta och fantastiskt volumiösa. Den faller av fransarna med hjälp av lite varmt vatten, utan att lämna ett enda svart spår under ögonen. Den bästa tvåstegsmascaran i världen. 
 
Så fabulös. 
 



Kommentarer
Postat av: Emma

Du borde ta lite bättre bilder på grejerna du visar!
Att ta massa instagram-bilder kommer inte funka.
Du kan blanda.
Låtsas som att du har en fotograf vid din sida hela tiden som tar kort på dig när du visar ditt smink/kläder. (Få kompisar osv att ta kort på dig)
Gör du det så tror jag att din blogg kan gå långt, för du skriver jättebra och du är snygg ; )

2012-10-18 @ 11:57:39
URL: http://emasphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback