Isdrottning.

Dagens make-up ° 2012-10-25
Hej där. 
 
Domedagen är nära, skydda familjen, snön har anlänt. Jag vill inte. 
 
Men en trevlig sak är att jag har handlat smink idag. Lumene Natural Lipstick wild rose och Make Up Store High Tech Lighter platina. Jättefin highlighter, den ska bli intressant att testa. Om kindbenen framhävs lyfts hela ansiktet verkligen. 
 
Jag kände för blått imorse. Såhär blev det;
 
 
 
Mina produkter: 
 
Bas: 
MAC Studio fix fluid foundation
MAC Studio finish concealer 
IsaDora Velvet touch compact powder
 
Ögon: 
H&M Eyeshadow hot sand
Eleven 120 colours eye shadow set 
IsaDora Waterproof glossy eyeliner
L'Oréal Double extension beauty tubes technology mascara 
 
Ögonbryn: 
Lumene Blueuerry eyebrow pencil grey brown
 
Kinder: 
Maybelline my blush #101 och #201
 
Läppar: 
Topshop Lips nevada
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback