216 visningar redan!?

Dagens make-up ° 2013-02-13
God kväll. 
 
Jag kan börja med att säga vad FÖRVÅNAD jag är över att jag redan har 216 visningar på min tutorial från igår. Jag känner bara VA!? Vad roligt! Jag har ju dock inte fått så mycket feedback på hur den var, så det får ni jättegärna komma med! Det är ju jätteviktigt för att kunna utvecklas. Så snälla skriv era synpunkter till mig!!!! 
 
Dagens look är jättetråkig. Hade ingen fantasi när det kom till sminket så jag gjorde det enkelt med ett kallt rosa läppstift (som vanligt heh). 
 
 
Produkter: 
Bas: 
MAC studio fix fluid 
MAC studio finish concealer
IsaDora velvet touch compac powder
 
Ögon: 
MAC paint pot (primer)
H&M eyeshadow "hot sand"
 
MUS eyedust "pinky"
IsaDora duo palette "rose tan"
IsaDora glossy eyeliner chrome black
IsaDora build-up mascara extra volume
 
Kinder: 
Maybelline myBlush #201 och #101
MAC mineralize skinfinish "lightscapade" 
 
Läppar: 
Maybelline color sensational "rosy dream"
 
  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback