Gammelrosa

Dagens make-up ° 2013-02-26
Usch vad jag känner mig värdelös på att uppdatera. Men som sagt så är jag i Stockholm så det kan bli lite halvdant då. 
 
Jag spelade iallafall in en tutorial förut! En jätteenkel vardagssminkning, jag gjorde en bildutorial på den i höstas...  Ska FÖRSÖKA klippa ihop den nu. Om det inte går bra för mig får min man hjälpa mig någon dag. Heh. 
 
Det här är looken från igår iallafall. Jag tänkte att jag skulle göra en look som passar gråaktiga ögon, men jag vet inte hur bra det blev. Färgerna i sig är ju ganska grå så jag vet inte...
 
 
 
Produkter: 
 
Ögon:
MAC paint pot (primer)
H&M eyeshadow "hot sand"
Hot Makeup baked eyeshadow palette (rosa) 
L'Oréal Paris colour riche quad eyeshadow "Disco smoking (lila) 
IsaDora glossy eyeliner chrome black 
IsaDora build-up mascara extra volume
H&M white eyeliner 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback