I Stockholm

Dagens make-up ° 2013-02-23
GOD KVÄLL
 
Jag befinner mig just nu i el Stockholmo tillsammans med Elin. Vi lånar min pojkväns lägenhet när han är i Istanbul hehehehehe
Vi har gått runt på stan idag så jag har inhandlat lite smink (QUELLE SURPRISE). Det var rea på lite Topshop-smink så jag köpte en blåglittrig eyeliner, en gråaktig ögonskugga och en krämig lila skugga. På Urban Outfitters hittade jag också en JÄTTEGLITTRIG palett från NYX i rostiga och guldiga färger. Det var det bästa som hänt mig någonsin. Men bilder på detta kommer någon gång till veckan. 
 
Fredagens look: 
 



Kommentarer
Postat av: IDA - Skönhetsbloggen ♥

sv. Haha visst! :D

2013-02-24 @ 13:00:57
URL: http://idasbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback