Bronsig och tillbaka!!!

Dagens make-up ° 2013-01-01
Herregud hej!!! 
 
Jag får lite panik när jag tänker på att jag inte har bloggat på mer än en vecka. EN VECKA!?!?!? Men alltså ja... Så mycket jul, så lite tid. Så mycket mat, så mycket springa omkring, så mycket fest, så mycket mellandagsrea. Men nu är jag tillbaka! Jag skyller på att jag har jullov, hehe. 
 
Snart kommer min nyårssminkning upp också! 
 
Jag fick massor med bra grejer i julklapp. Bland annat en skimrig ögonskuggspalett med massa fina färger, nagellack från Topshop, jätteglittrig svart ögonskugga från MAC och en guldig eyeliner. 
 
Det här åstadkom jag med paletten och den svarta glittriga skuggan: 
 
 
 
 
Produkter: 
 
Bas: 
MAC studio fix fluid foundation  
MAC studio finish concealer
IsaDora velvet touch compact powder
MAC mineralize skinfinish 
 
Ögon: 
MAC paint pot (primer)
Pierre René #33 (vitt)
Hot Makeup baked eyeshadow palette (brons)
MAC mineralize eyeshadow "Cinderella" (svart) 
Nivea soft liner "graphite" 
IsaDora glossy eyeliner chrome black
Maybelline great lash very black
 
Bryn: 
Lumene blueberry eyebrow pancil "grey brown" 
 
Kinder: 
Maybelline my blush #202
MUS high tech lighter "platina" 
 
Läppar: 
Topshop lips in Nevada 
H&M lipgloss "read my lips"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback