Färghungrig

Övrigt ° 2013-01-23
Hej där. 
 
Jag är så trött på vinter nu så snälla bara hugg mig i knäskålen. GE MIG DAGSLJUS FÖR FAN. Alla bilder blir så värdelösa. Dessutom håller min hy på att totalhaverera. Jag kan inte förstå logiken i att jag blir snustorr samtidigt som jag får finnar. 
 
MEN det är väldigt trevligt att IsaDoras kommande vårkollektion ser ut såhär: 

 
Jag är så nyfiken på att testa. Så nyfiken så nyfiken. 
Inte nog med det tänker jag definitivt göra någon slags Nicki Minaj-sminkning snart. Det är fint. Jag är också VÄLDIGT sugen på att färga håret rosa. Bara för att testa. Hehe. Färgen kommer ju ändå inte hålla i länge. 




Kommentarer
Postat av: Moa

Åh! De där nagellacken är dretbra! Korta breda penslar och de torkar jättesnabbt. :)

2013-01-24 @ 10:07:51
URL: http://dodgravarn.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback