Gelato, nej tack

Produkttips ° 2013-01-31
Hej hej. 
 
Jag shoppade lite smink både igår och i förrgår. Jag kände att jag var tvungen att prova ögonskuggspaletten från IsaDoras nya kollektion Bella Vita. Det var även 50% rea på Make Up Store så jag kunde inte hejda mig från att köpa en skugga därifrån heller. 
 
Först och främst: 
Paletten "Gelato" från IsaDora var värdelös. Jättedåligt pigmenterad och det blev bara en massa smulor på ögonlocken. Så nej, den får tummen ner och det är så synd för det är så himla söta färger! BESVIKELSEN ÄR OFATTBAR
 
Ögonskuggan från Make Up Store var dock jättebra och jättefin! Färgen heter "Fizz" och är lite gulgrönaktig med skimmer. I like. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback