Lush

Allmänt ° 2013-01-14


Hej kompisar!
Jag har landat på Idas blogg för att tipsa om produkter jag använder från Lush, med special på ansiktet och att vårda det. Anledningen till att Lush är så bra är för att de satsar på färska produkter och råvaror, och ingen av produkterna testas på djur. Det kan ju vara rätt dyrt med Lush ibland, så här kommer mina favoriter jag tycker är värt att lägga pengar på!

Min topplista: 

- Mask of Magnaminty - Mintig ansiktsmask, speciellt bra för acne eller lite fet hy. 
- Enchanted Eyecreme - Ögonkräm är den mest underskattade grejen någonsin. 
- Breath Of Fresh Air - Fuktspray, mycket bättre än att använda ansiktscreme som kan bli för fet.
- Bubblegum - Sockerbaserad läppskrubb. 
- Jackie Oats - Riktigt, riktigt ljus foundation. Väldigt lätt, vårdande och sitter bra. 
- Emotional Brillians - Mineralpuder som håller ansiktet matt. 


/ Elin 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback