Pippi birdie

Dagens make-up ° 2013-01-12
Hola! 
 
Idag kommer bra bilder på gårdagens sminkning. 
 
Lite tropisk fågel-inspirerat lol. Festligt. 
 
Gult, rosa, blått, grönt och lila. På mina stora ögon gillar jag personligen att ha vit kajal till färgglada sminkningar, för då ser jag lite mindre ut som en transvestit. Men om man har lite smalare, avlånga ögon tycker jag att det blir snyggt med vad som helst. Heh. 
 
FÖRRESTEN så hade jag med en krönika i NWT igår. Läs den här
 
 
 
 
 
Produkter: 
 
Ögon: 
MAC paint pot (primer)
H&M eyeshadow "hot sand" (ögonvrån) 
L'Oréal Paris colour riche quad eyeshadow "Disco smoking" (gult, lila, svart)
Viva la Diva domed eyeshadow "pinkt glitter"
Hot Makeup baked eyeshadow palette (blått, grönt) 
L'Oréal chrome intensity "blue jean"
MAC mineralize skinfinish (highlighter) 
H&M white eyeliner
IsaDora glossy eyeliner chrome black
Maybelline great lash very black
 
Bryn: 
Lumene blueberry eyebrow pencil "grey brown"
 
 
Kinder: 
Maybelline my blush #101 
MAC mineralize skinfinish (highlighter)
 
Läppar: 
MAC studio finish concealer 
Klöver vaseline
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: tommie

Jädrar så fränt. Snyggt!

2013-01-15 @ 10:26:04
URL: http://tommieohlson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback