Oh la la!

Dagens make-up ° 2012-11-30
Hej hej hej hej! 
 
Det blev ingen sotning med mina nya rosa ögonskugga idag. Det blev något helt annat. Men jag har inte haft möjlighet att ta kort på det ändå... Så här kommer en bild på mig i mitt fina orange läppstift från Topshop! 
 
Topshop lips in Oh la la! 
 
En jättefin varm orange färg som går lite mot det rosa hållet. Jag har pratat lite om Topshops produkter förut. Jag tycker om deras läppstift väldigt mycket, för de är så krämiga och matta. Inget jobbigt skimmer i. Perfekta att slänga på läpparna om man inte orkar lägga ner så mycket tid på sminket.
 
 
 
Här hittar ni det; http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=1&viewAllFlag=&catalogId=33057&storeId=12556&productId=2256874&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=208567&parent_categoryId=208495&pageSize=200 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback