Topshop

Produkttips ° 2012-11-13
Well hello there. Batteriet på kameran dog när jag höll på att ta kort på dagens look :)))))
 
Men vad gör det när man kan skriva om fantastiskt fina nagellack från Topshop?
Det fula med det här är att jag aldrig ens har testat Topshops nagellack. Men jag har ju testat deras läppstift och blusher, och de gillar jag. Sminket där är väldigt billigt och kommer i klara, söta färger. Deras läppstift har oftast inget skimmer i sig, och det äger. Deras hudfärgade läppstift "Lips in Nevada" använder jag nästan varje dag. Det funkar jättebra. Så passa på och köp en massa fint billigt smink nästa gång du är på Topshop!
Jag var inne på deras hemsida nu och hittade dessa nagellack, som kommer från deras Louise Gray-kollektion. Jag blev hänförd av färgerna. 
 
 
 
Jag använder sällan nagellack, men jag tycker att det kan vara ett fint substitut om man inte använder smycken och vill se lite extra ~*festlig*~ut. 
 
Här finner du Topshops nagellack och annat smink;
http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/CatalogNavigationSearchResultCmd?catalogId=33057&storeId=12556&langId=-1&viewAllFlag=false&sort_field=Relevance&categoryId=208569&parent_categoryId=208495&beginIndex=1&pageSize=20 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback