Feb. 18, 2013

Produkttips ° 2013-02-18

Hej hej!

Jag sitter på bussen från el Stockholmo nu. Fick även sminka mig på bussen och det är ju alltid ett jävla projekt i sig.

HUR SOM HELST skulle jag vilja tipsa om ett trevligt läppglans. Det kommer från Kicks sminkkollektion och heter "High shine lipgloss". Jag köpte det i förbifarten på rean och jag är mucho imponerad! Färgen är lagomt opak och passar perfekt när man bara vill ha det lilla extra på läpparna. Det sitter länge (om man inte äter något då) och det kladdar inte. Söt doft och smakar inget.

Jag använder färgen "Cocktail in NYC" och hur det ser ut på ser ni bäst i föregående inlägg.

79 kr annars men på rean kostar det 39!

Här hittar ni det:
http://m.kicks.se/kicks-/makeup/lappar-c152/high-shine-lip-gloss--p19893




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback