Kalla morgnar

Dagens make-up ° 2013-02-08
Hej.
 
Anledningen till att jag har blivit så jävla dålig på att blogga är främst för att jag lever i jordens radioskugga där nätet dör så fort man försöker ladda upp en bild:) så det är egentligen ett under om ni läser det här nu:)
 
Det här är min look från igår. Jag inspirerades av hur humlen ser ut på morgnarna.
 
 
 
Produkter:
 
Ögon:
MAC paint pot (primer)
H&M eyeshadow "hot sand"
Hot Makeup baked eyeshadow palette (beige-rosa, blått)
L'Oréal Paris colour riche quad eyeshadow "Disco smoking" (lila på undersidan)
H&M white eyeliner
IsaDora glossy eyeliner chrome black
Maybelline great lash very black
 
Fransar:
Eyelure no. 030 
 
Kinder:
Maybelline my blush #101 och #201
MUS high tech lighter "Platina"
 



Kommentarer
Postat av: Emma

humlen

2013-02-09 @ 18:15:25
URL: http://emasphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback