Rose tan

Dagens make-up ° 2013-01-27
Meow meow! 
 
Jag såg ut såhär igår. Lite varmt rosa med bruna toner och rosa läppar. Än en gång gör min lilla IsaDora duopalett i "rose tan" susen! 
 
Jag funderar på vad man kan göra för olika balsminkningar också... Hmm. Vad passar till balklänningar, djävulens värsta fulaste uppfinning? Jag vet verkligen inte. 
 
 
 
 
 
 
Vill förövrigt varna er om en skitjobbig mascara. Den jag använde igår på både mig och min mamma, L'Oréal Paris Voluminous carbon black mascara, suger verkligen. De brukar ha den på massa reapris på typ H&M och Åhléns. Den blev jätteklumpig och gav ingen volym. Även min Maybellina Great Lash är hemsk. Fransarna blir som små gummistrimmor som bara hänger ner framför ögonen. Nu vet ni det! 
 
Produkter: 

Ögon: 
MAC paint pot (primer)
H&M eyeshadow "hot sand" 
IsaDora duo palette "rose tan"
IsaDora glossy eyeliner chrome black
Maybelline great lash very black
 
Bryn: 
Lumene blueberry eyebrow pencil "grey brown"
 
Kinder: 
Maybelline my blush #101 
MUS high tech lighter "Platina" 
 
Läppar: 
H&M lipgloss "kisses 4 sale"
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback